Smart Jobs

Ügyfélszolgálat

Minden vállalkozás egyik, ha nem a legfontosabb értéke az elégedett ügyfél. Az ügyféltámogatási és értékesítési szokások, a fogyasztói visszajelzések legfontosabb elemei a jól meghatározott rendszer mögött álló, képzett munkavállalók. A biztosított szolgáltatásoktól, szektoroktól függetlenül a hatékony kommunikációval, értékesítési vagy szolgáltatói attitűddel rendelkező munkaerő nagyban javíthatja a cég versenyképességét, erősítheti megítélését.

A Smart Jobs Kft. HR szolgáltatás profiljának kiemelkedő fókuszú szektorai az ügyfélszolgálat, vevőszolgálat, szolgáltatóközpontok, azaz SSC-k, amely területekre tapasztalt, ügyfélközpontú, többféle tapasztalati szinttel rendelkező munkaerőt kötöttünk össze az akár egyedi igényekkel és elvárásokkal rendelkező ügyfelekkel, megbízókkal. Legyen szó minden kommunikációs csatornát magába foglaló, kiszervezett contact centerről, klasszikus vevőszolgálati központról, vagy többnyelvű, multidimenzionális szolgáltatóközpontról, a Smart Jobs Kft. az SSC szektor minden HR szolgáltatással kapcsolatos elvárásainak megfelel.

A Smart Jobs Kft. kapcsolatrendszerének köszönhetően több évtizedes contact center tapasztalattal rendelkező vezetői, munkaerőtoborzási, munkaerőkoordinációs, több spektrumú szolgáltatáspalettát képes hatékonyan, időt és költségeket megtakarítva a megbízók, ügyfelek rendelkezésére bocsátani. Magas színvonalon, szakmailag elhivatott és több éves, kis-, közép, és nagyvállalati tapasztalattal rendelkező HR tanácsadóink által kiemelkedő minőséget biztosítunk, felkészülve a célkitűzések, munkaerővel és munkafolyamatokkal kapcsolatos törekvések támogatására.

Munkaerőközvetítésünk mellett kiemelten fontos, hogy humánerőforrás tapasztalatainknak hála HR tanácsadást is vállalunk, innovatív, piackövető módon: az ügyfélszolgálat, vevőszolgálat, szolgáltatói központok területeken a Smart Jobs Kft. HR szolgáltatásai között a folyamatoptimalizáció, folyamatlétrehozás és bevezetés, eredményességnövelés is helyt kap, ahogyan tanácsadási, lásd például a szervezetfejlesztés, teljesítménymenedzsment, juttatási rendszer felülvizsgálat, elégedettség-felmérés területeken is.

A Smart Jobs Kft., legyen szó bármely pozícióról, a telefonos ügyfélmenedzsertől kezdve, team coordinátoron, call center supervisoron át, egészen az ügyfélszolgálati, SSC felsővezetőkig, rendelkezik mindazon elképzelésekkel, hasznos tudásanyaggal és jövőkövető szemléletmóddal, amely a munkafolyamatok legvégén az ügyfél két legfontosabb értékét, a növekvő gazdasági mutatókat, és az elégedett ügyfelet eredményezi. Elképzeléstől és álláskategóriától függetlenül tanácsadóink hasznos és kész tudást nyújtanak az emberi erőforrást igénylő területeken, így a Smart Jobs Kft. ott lehet a legjobb, amely a megbízók számára a legértékesebb, egyben a legfontosabb – a munkaerő, mint érték kezelésében, fejlesztésében.