1st Level Support Engineer

1st Level Support Engineer

Ausztria egyik piacvezető infokommunikációs vállalatához keresünk új kollégákat 1st Level Support Engineer pozícióba. Amennyiben szeretnél multinacionális környezetben, nemzetközi projektek támogatásában részt venni és egy kihívásokkal teli, izgalmas munkakörnyezetben dolgozni, jelentkezz hozzánk.

Mi lenne a Te feladatod?

• kapcsolattartás nemzetközi partnerek munkatársaival
• ügyféltámogatás biztosítása, hibaelhárítás (Cisco Call Manager)
• professzionális segítségnyújtás ügyfelek és partnercégek számára telefonon
• hibajavító és felügyeleti platformok segítségével problémakezelés és nyomon követés
• ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységek részletes adminisztrációja
• ügyfelek kérdéseinek megválaszolása

Ha mindezzel rendelkezel,

• minimum 1 éves munkatapasztalat hasonló területen
• igény a folyamatos szakmai fejlődésre
• ügyfélorientált beállítottság
• magabiztos német- és angol nyelvtudás
• előny: Cisco Unified Communications Manager, NICE, Altitude és Verint tapasztalat
• előny: Cisco IP megoldások megértése, SIP és VOIP ismerete

Mit várhatsz cserébe?

• versenyképes fizetés
• nemzetközi, multinacionális közeg
• ergonomikus munkakörnyezet
• barátságos csapat
• folyamatos fejlődési lehetőségek

Munkavégzés helye: Bécs

Ha ezek alapján úgy gondolod, szívesen dolgoznál velünk együtt akkor küld el az önéletrajzod az alábbi e-mail címre: karrier@smart-jobs.hu